VOP & GDPR

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ
PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky, ktoré sa vzťahujú na prvé dva
ročníky ŠKOLY INTUÍCIE

Článok I.
Vymedzenie pojmov

  1. Prevádzkovateľom internetovej stránky www.intuicia.eu je
    firma Iniciala s.r.o. so sídlom Dr.Jána Lajčiaka 99/22, 032 42
    Pribylina, IČO 44549580 , DIČ 2022761081
  2. Poskytovateľ služby a/alebo Predávajúci je Bunny s.r.o. so
    sídlom Vápenná 9, 821 04 Bratislava , IČO 48 293 091 , DIČ 212
    012 2070.
  3. Službou sa rozumie vzdelávanie detí v prvom ročníku a/alebo
    v druhom ročníku „ŠKOLY INTUÍCIE“ ponúkanej na stránke
    www.intuicia.eu.
  4. Objednávateľom je každý návštevník internetovej stránky,
    ktorý prostredníctvom záväznej prihlášky na www.intuicia.eu
    vytvoril objednávku prvého a/alebo druhého ročníka ŠKOLY
    INTUÍCIE pomocou počítačového systému umiestneného v sieti
    internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje
    objednávanie tejto služby prípadne záväznú objednávku zaslal
    na e-mailovú adresu predajcu skola.intuice@gmail.com.
  5. Študentom je osoba, ktorú objednávateľ prihlásil do školy
    intuície. Zo strany objednávateľa počas doby trvania
    poskytovanej služby nie je možné zamieňať študentov bez
    odsúhlasenia poskytovateľom. Prihlásený študent absolvuje celý
    ročník.
  6. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie
    fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely
    jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu
    zamestnania či povolania.
  7. Službou sa rozumie prvý a/alebo druhý ročník ŠKOLY
    INTUÍCIE zverejnený na stránke www.intuicia.eu, ktorý možno
    zakúpiť pomocou záväznej prihlášky.
  8. Objednávka vzniká vyplnením záväznej prihlášky zo strany
    objednávateľa a jej doručením poskytovateľovi služby.
  9. Objednávateľ plne uznáva elektronickú komunikáciu
    predovšetkým prostredníctvom webovej stránky
    www.intuicia.eu, e-mailovej, telefonickej komunikácie
    a komunikácie pomocou elektronických médií.
  10. Vzťahy medzi predávajúcim a objednávateľom
    – spotrebiteľom, neupravené obchodnými podmienkami sa
    riadia občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Z. z.) a zákonom
    o ochrane spotrebiteľa (č. 250/2007 Z. z.). Vzťahy medzi
    predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom neupravené
    obchodnými podmienkami sa riadia obchodným zákonníkom.
  11. Produkty a služby predávané prostredníctvom stránky
    www.intuicia.eu sú informačnými produktami. Akékoľvek
    šírenie alebo poskytovanie tretím osobám bez súhlasu autorov
    je zakázané. Autori nenesú zodpovednosť za úspechy či
    neúspechy plynúce z použitia informácií.

Článok II.
Záväzné prihláška a
uzatvorenie zmluvného vzťahu
Cena a platobné podmienky

  1. Poskytovateľ oboznámil objednávateľa s tým, že na webovej
    stránke www.intuicia.eu – je opísaná služba, ktorú si
    objednávateľ objednáva, keď sa tam nachádza aj ebook na
    stiahnutie (v ktorom je služba podrobne opísaná). Objednávateľ
    sa teda má možnosť oboznámiť s informáciami o ŠKOLE
    INTUÍCIE a jej obsahu. Taktiež sa objednávateľ spolu so
    študentom môže zúčastniť ukážkových seminárov v rôznych
    mestách, o ktorých bude usporiadateľ informovať
    na stránke. Kupujúci môže podrobne informovať o seminároch
    na telefónnom čísle 0908 463 560. Na základe všetkých týchto
    informácií má Objednávateľ možnosť dôkladne a zodpovedne
    zvážiť prihlásenie študenta do ŠKOLY INTUÍCIE.
  2. Cena za poskytnutú službu je uvedená v záväznej prihláške,
    ktorú objednávateľ služby vypĺňa a teda sa s jej výškou
    oboznámil v celom rozsahu. Objednávateľ sa odoslaním
    záväznej objednávky zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za objednané
    služby.
  3. Cena za poskytnutie služby môže byť uhradená v celosti t.j. na
    jedenkrát vtedy ide o cenu zvýhodnenú/cenu s bonusom vo
    výške 239,- EUR alebo môže byť uhradená v splátkach vtedy sa
    uhrádza celá cena služby bez cenového zvýhodnenia/bonusu vo
    výške 259,- EUR.
  4. Spôsob úhrady ceny za služby je objednávateľ povinný vyznačiť
    v záväznej prihláške. Na základe vyznačenia zo strany
    objednávateľ vystaví poskytovateľ objednávateľovi faktúru,
    ktorej splatnosť bude 7 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
  5. Poskytovateľ potvrdí objednávateľovi prijatie záväznej
    prihlášky. Potvrdením záväznej prihlášky zo strany
    poskytovateľa vzniká medzi objednávateľom a poskytovateľom
    kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na
    základe vzájomnej dohody medzi zmluvnými stranami.
  6. Objednávateľ berie na vedomie, že poskytovateľ mu zašle
    faktúru elektronicky na jeho e-mailovú adresu. Následne
    poskytovateľ doručí objednávateľovi aj originál faktúry na
    vyžiadanie.
  7. Cenu za poskytnutie služby uhrádza objednávateľ služby buď
    prevodom na účet, alebo vkladom na účet poskytovateľovi
    služby.
  8. V prípade, ak sa poskytovateľ stane platcom DPH bude povinný
    ceny účtovať vrátane DPH.
  9. Objednávateľ berie na vedomie, že cena za poskytnutú službu
    obsahuje tzv. manipulačný poplatok vo výške 59,- EUR €, ktorý
    je nevratný. Predmetný poplatok zahŕňa náklady, ktoré
    poskytovateľovi vznikajú v dôsledku prijatia záväznej prihlášky
    a jej spracovania. Ak by teda nastala situácia, že objednávateľ by
    odstúpil od zmluvy tento manipulačný poplatok sa mu nevracia.
  10. Právo spotrebiteľa vrátiť poskytnutú službu bez udania dôvodu
    a poučenie spotrebiteľa: Spotrebiteľ má na základe zákona č.
    102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
    poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku
    alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
    predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej
    len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo
    odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa
    objednania služby. V takomto prípade mu bude vrátená
    uhradená čiastka a ukončená kúpna zmluva.

Článok III.
Priebeh ŠKOLY INTUÍCIE
a ukončenie zmluvného vzťahu

  1. Jeden ročník ŠKOLY INTUÍCIE je rozdelený na 10 mesiacov.
    V každom mesiaci je naplánovaný jeden seminár v trvaní 2,5
    hodiny. Na seminári sa zúčastňuje študent sám – bez doprovodu
    rodičov, pokiaľ sa objednávateľ s poskytovateľom nedohodli
    inak.
  2. Presné termíny seminárov budú oznámené objednávateľovi
    najneskôr do 10.9. kalendárneho roka na e-mailovú adresu
    uvedenú v záväznej prihláške. Objednávateľ je povinný
    skontrolovať si svoju e-mailovú schránku, aj všetky jej
    podpriečinky (propagácie, hromadné, spam). V prípade, ak
    objednávateľ neobdrží písomnú informáciu o termínoch
    seminárov je povinný oznámiť to poskytovateľovi e-mailom
    prípadne telefonicky, a poskytovateľ mu tieto obratom zašle.
  3. Služba sa teda poskytuje počas doby 10 mesiacov vždy počnúc
    septembrom príslušného kalendárneho roka.
  4. V prípade, ak študent nebude môcť absolvovať vopred
    naplánovaný seminár z dôvodu choroby prípadne iných
    závažných dôvodov vzniká študentovi nárok na náhradný
    seminár. Objednávateľ zobral na vedomie, že nahradiť si je
    možné len a výlučne dva semináre – pričom k náhrade príde
    v inom stredisku poskytovateľa t.j. v inom meste. Poskytovateľ
    na žiadosť poskytne objednávateľovi termíny náhradných
    seminárov spolu s uvedením miesta a času náhradného
    semináru. Ak študent náhradný seminár neabsolvuje –
    z akéhokoľvek dôvodu nevzniká mu nárok na vrátenie časti
    uhradenej ceny za služby.
  5. K zániku zmluvného vzťahu môže dôjsť len na základe písomnej
    dohody poskytovateľa a objednávateľa.
  6. Poskytovateľ môže ukončiť poskytovanie služby aj v prípade, ak
    študent nie je spôsobilý absolvovať ŠKOLU INTUÍCIE v dôsledku
    jeho zdravotného stavu či iných obmedzení o ktorých
    objednávateľ poskytovateľa neinformoval v záväznej prihláške.
    V takomto prípade objednávateľovi nevzniká nárok na vrátenie
    akejkoľvek čiastky uhradenej za poskytovanie služby.
  7. V prípade ak z vlastného rozhodnutia študent neabsolvuje
    objednanú a zaplatenú službu – ročník ŠKOLY INTUÍCIE –

nevzniká mu nárok na vrátenie akejkoľvek uhradenej ceny za
služby.

  1. Poskytovať oboznamuje objednávateľa so skutočnosťou, že v
    prípade, ak by došlo k vzniku situácie, kdedy bude zo strany
    štátu, či iných oficálnych autorít nariadený tzv. “lockdown”
    (zákaz vychádzania/zákaz stretávania sa/zákaz hormadných
    podujatí a pod.) bude výuka seminárov prebiehať v online
    forme. V prípade nariadenia “lockdownu” poskytovateľ
    oboznámi objednávateľa so spôsobom online výuky (doručí
    prístupové heslá a oznámi platformu), pričom výuka bude
    prebiehať vo vopred dohodnutých termínoch online formou.
    Objednávateľ túto skutočnosť berie na vedomie a súhlasí s
    vedením seminárov online pre prípad “lockdownu”.
    Objednávateľovi v takomto prípade nevzniká nárok na vrátenie
    ceny za poskytnuté služby.

Článok IV.
Zodpovednosť za obsah webu

  1. Webová stránka www.intuicia.eu môže byť aktualizovaná bez
    predchádzajúceho upozornenia a služby môžu byť kedykoľvek
    bez predchádzajúceho upozornenia zmenené.

Článok V.
Záverečné ustanovenia

  1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto
    všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho
    upozornenia objednávateľa. V prípade zmeny všeobecných
    obchodných podmienok dôjde k ich zaslaniu e-mailom všetkým
    objednávateľom.
  2. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi
    celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných
    obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania
    objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej
    stránke predávajúceho.
  3. Odoslaním záväznej prihlášky objednávateľ potvrdzuje, že si
    prečítal všeobecné obchodné podmienky, porozumel im
    a súhlasí s ich znením.
  4. Neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných
    podmienkach sa riadia podľa príslušných ustanovení
    predovšetkým zákona č. 40/1964 Zb,; zákona č. 250/2007 Z.z.,
    zákona č. 102/2014 Z.z., zákona č. 122/2013 Z.z., zákona č.
    22/2004 Z.z. ako aj zákona č. 513/1991 Z.z.
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť
    a účinnosť 1. 4. 2021.

V Bratislave, dňa 1. 4. 2021

Zásady spracovania / Ochrana osobných údajov

Ochrana osobných údajov

Ak ste naším zákazníkom, odoberateľom noviniek alebo návštevníkom webu, zverujete nám svoje osobné údaje. My zodpovedáme za ich ochranu a zabezpečenie. Zoznámte sa, prosím, s ochranou osobných údajov, zásadami a právami, ktoré máte v súvislosti s GDPR (Nariadenie o ochrane osobných údajov).

Kto je správca?

Sme spoločnosť Iniciala s.r.o., IČO  44 549 580, so sídlom Dr. Jána Lajčiaka 99, 032 42 Pribylina, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu LM pod spisovou značkou oddiel: Sro, vložka číslo: 50731/L, ktorá prevádzkuje stránku www.intuicia.eu. Vaše osobné údaje spracovávame ako správca, t.j. určujeme, ako budú osobné údaje spracovávané, za akým účelom a po akú dlhú dobu, a vyberáme prípadne ďalších spracovateľov, ktorí nám so spracovaním budú pomáhať.

Kontaktné údaje

Pokiaľ sa na nás budete chcieť v priebehu spracovania obrátiť, môžete nás kontaktovať na tel. čísle 0915 850 251 alebo na email: l.pelachova@gmail.com.

Prehlasujeme

Prehlasujeme, že ako správca vašich osobných údajov spĺňame všetky zákonné povinnosti vyžadované platnou legislatívou, najmä zákonom o ochrane osobných údajov a GDPR, a teda že:

Budeme spracovávať vaše osobné údaje len na základe platného právneho dôvodu, a to predovšetkým oprávneného záujmu, pri plnení zmluvy, zákonnej povinnosti či udeleného súhlasu,

Plníme podľa článku 13 GDPR informačnú povinnosť ešte pred zahájením spracovania údajov,

Umožníme Vám a budeme Vás podporovať v uplatňovaní a plnení Vašich práv podľa zákona o ochrane osobných údajov a GDPR.

Rozsah osobných údajov a účely spracovania

Spracovávame osobné údaje, ktoré nám zveríte sami, a to z nasledujúcich dôvodov (pre naplnenie týchto účelov):

  • Poskytovanie služieb, plnenie zmluvy
    Vaše osobné údaje v rozsahu: email, meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska nevyhnutne potrebujeme k plneniu zmluvy (napr. zaslanie prístupu do aplikácie, zaslanie online kurzu, dodanie tovaru, atď.)
  • Vedenie účtovníctva
    Ak ste zákazníkmi, vaše osobné údaje (fakturačné údaje) nevyhnutne potrebujeme, aby sme vyhoveli zákonnej povinnosti pre vystavovanie a evidenciu daňových dokladov.
  • Marketing – zasielanie newsletterov
    Vaše osobné údaje (email a meno), pohlavie, na čo klikáte v emaili a kedy ich najčastejšie otvárate využívame za účelom priameho marketingu – zasielania obchodných správ. Ak ste naším zákazníkom, robíme tak z oprávneného záujmu, lebo dôvodne predpokladáme, že Vás naše novinky zaujímajú, a to po dobu celého pôsobenia našej spoločnosti.

Ak nie ste naším zákazníkom, zasielame Vám newslettre len na základe Vášho súhlasu, po dobu pôsobenia našej spoločnosti. V oboch prípadoch môžete tento súhlas odvolať použitím odhlasovacieho odkazu v každom zaslanom emaili.

  • Pokročilý marketing na základe súhlasu
    Jedine na základe Vášho súhlasu Vám môžeme zasielať aj inšpirujúce ponuky tretích osôb alebo využiť emailovú adresu napr. na remarketing a cielenie reklamy na Facebooku, a to po dobu 10 rokov od udelenia súhlasu. Ten sa dá samozrejme kedykoľvek odvolať prostredníctvom našich kontaktných údajov.
  • Fotografická dokumentácia – živé akcie sú často spracované vo fotodokumentácii, ktorú používame na marketingové účely. Pokiaľ si neželáte, aby Vaše fotografie boli zverejnené, informujte nás o tom mailom na adrese skola.intuicie@gmail.com a my budeme vaše rozhodnutie absolútne rešpektovať.

Vaše osobné údaje si ponechávame po dobu priebehu premlčacích lehôt, ak zákon nestanoví dlhšiu dobu ich uchovania alebo sme v konkrétnych prípadoch neuviedli inak.

Cookies

Pri prechádzaní našich webových stránok zaznamenávame vašu IP adresu, ako dlho sa na stránke zdržíte a z ktorej stránky prichádzate. Používanie cookies na meranie návštevnosti webu a prispôsobenie zobrazení webových stránok vnímame ako svoj oprávnený záujem správcu, pretože veríme, že vďaka tomu Vám môžeme ponúknuť ešte lepšie služby. Cookies pre cielenie reklamy budú spracované len základe Vášho súhlasu. Naše webové stránky sa dajú prechádzať taktiež v režime, ktorý neumožňuje zbieranie osobných údajov. Používanie cookies môžete na svojom počítači zakázať.

Zabezpečenie a ochrana osobných údajov

Chránime osobné údaje v maximálnej možnej miere pomocou moderných technológií, ktoré zodpovedajú stupňu technického rozvoja. Chránime ich, ako keby boli moje vlastné. Prijali sme a udržujeme všetky možné (aktuálne známe) technické a organizačné opatrenia, ktoré zamedzujú zneužitie, poškodenie alebo zničenie vašich osobných údajov.

Predanie osobných údajov tretím osobám

K Vašim osobným údajom majú prístup naši zamestnanci a spolupracovníci.

Pre zaistenie konkrétnych spracovateľských operácií, ktoré nedokážeme zaistiť vlastnými silami, využívame služby a aplikácie spracovateľov, ktorí vedia dáta ochrániť ešte lepšie než my a na dané spracovanie sa špecializujú.

Sú to títo naši spolupracovníci:

  • Lektorky Školy intuície
  • účtovnícka firma

Je možné, že sa v budúcnosti rozhodneme využiť ďalšie aplikácie či spracovateľov, pre uľahčenie a skvalitnenie spracovania. Sľubujeme Vám však, že v takom prípade pri výbere budem na spracovateľa klásť minimálne rovnaké nároky na zabezpečenie a kvalitu spracovania ako na seba.

Predávanie dát mimo Európsku úniu

Dáta spracovávame výhradne v Európskej únii alebo v krajinách, ktoré zaisťujú zodpovedajúcu úroveň ochrany na základe rozhodnutia Európskej komisie.

Vaše práva v súvislosti s ochranou osobných údajov

V súvislosti s ochranou osobných údajov máte radu práv. Ak budete chcieť niektoré z týchto práv využiť, prosím, kontaktujte nás prostredníctvom emailu:  skola.intuicie@gmail.com

Máte právo na informácie, ktoré je plnené už touto informačnou stránkou so zásadami spracovania osobných údajov.

Vďaka právu na prístup nás môžete kedykoľvek vyzvať a my Vám doložíme v lehote 14 dní, aké Vaše osobné údaje spracovávame a prečo.

Pokiaľ sa u Vás niečo zmení alebo pokladáte svoje osobné údaje za neaktuálne alebo neúplné, máte právo na doplnenie a zmenu osobných údajov.

Právo na obmedzenie spracovania môžete využiť, pokiaľ sa domnievate, že spracovávame Vaše nepresné údaje, domnievate sa, že vykonávame spracovanie nezákonne, ale nechcete všetky údaje zmazať alebo pokiaľ ste vzniesli námietku proti spracovaniu.
Obmedziť môžete rozsah osobných údajov alebo účelov spracovania. (Napr. odhlásením z newsletterov obmedzujete účel spracovania pre zasielanie obchodných správ)

Právo na prenosnosť

Pokiaľ by ste chceli svoje osobné údaje vziať a preniesť k niekomu inému, budeme postupovať rovnako ako pri využití práva na prístup – len s tým rozdielom, že Vám informácie dodáme v strojovo čitateľnej podobe. Tu potrebujeme na spracovanie 30 dní.

Právo na výmaz (byť zabudnutý)

Vaším ďalším právom je právo na výmaz (byť zabudnutý). Nechceme na Vás zabudnúť, ale pokiaľ si to budete priať, máte na to právo. V takom prípade vymažeme všetky vaše osobné údaje zo svojho systému aj zo systému všetkých dielových spracovateľov a záloh. Na zaistenie práva na výmaz potrebujeme 30 dní.

V niektorých prípadoch sme zaviazaní zákonnou povinnosťou, a napr. musíme evidovať vystavené daňové doklady po lehotu stanovenú zákonom. V tomto prípade teda zmažeme všetky také osobné údaje, ktoré nie sú viazané iným zákonom. O dokončení výmazu Vás budeme informovať na email.

Sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov

Pokiaľ máte pocit, že s Vašimi údajmi nezachádzame v súlade so zákonom, máte právo sa so svojou sťažnosťou kedykoľvek obrátiť na Úrad na ochranu osobných údajov. Budeme moc radi, pokiaľ najskôr budete o tomto podozrení kontaktovať nás, aby sme s tým mohli niečo urobiť a prípadné pochybenie napraviť.

Odhlásenie zo zasielania newsletterov a obchodných správ

Emaily s inšpiráciou, článkami či produktami a službami Vám zasielame, ak ste náš zákazník na základe nášho oprávneného záujmu.

Pokiaľ zákazníkom ešte nie ste, posielame Vám ich len na základe Vášho súhlasu. V oboch prípadoch môžete ukončiť odber našich emailov stlačením odhlasovacieho odkazu v každom zaslanom emaili.

Mlčanlivosť

Dovoľujeme si Vás uistiť, že naši zamestnanci aj spolupracovníci, ktorí budú spracovávať Vaše osobné údaju, sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch a o bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo zabezpečenie Vašich osobných údajov. Táto mlčanlivosť pritom trvá aj po skončení záväzkových vzťahov s nami. Bez Vášho súhlasu nebudú Vaše osobné údaje vydané žiadnej inej tretej strane.

Tieto zásady spracovania osobných údajov platia od 25.5.2018 a nahrádzajú prechádzajúcu Ochranu osobných údajov, ktorú nájdete tu >>